Pięćset dwadzieścia osiem sklepów z realizacjami od Plasticdisplay

Plasticdisplay •Creation•Design•Production 23.02.2023

Ubiegły rok przyniósł rekordową liczbę realizacji dla naszego wieloletniego klienta, to sieć sklepów Biedronka. Rok rekordowy pod względem liczby nowych otwarć i remontów.

Pięćset dwadzieścia osiem sklepów z realizacjami od Plasticdisplay

Ubiegły rok przyniósł rekordową liczbę realizacji dla naszego wieloletniego klienta, to sieć sklepów Biedronka. Rok rekordowy pod względem liczby nowych otwarć i remontów.

• Produkcja podajników na papierosy dla sieci sklepów Biedronka

• Wszechstronne zastosowanie: trudno jest go zastąpić, gdyż wykorzystuje się go w bardzo wielu dziedzinach naszego życia.

• Trwałość: pod kątem użytkowania jest ogromną zaletą, pod kątem utylizacji - wadą. Wciąż droga i nieopłacalna powoduje, że materiał trafia do recyclingu w niedostatecznej ilości. Jego ogólna dostępność powoduje niewłaściwe gospodarowanie, poprzez niekontrolowane wprowadzanie go do środowiska naturalnego.

Jednym z produktów dostarczanych do sklepów Biedronka są podajniki na papierosy, które są standardowym wyposażeniem sklepów od 2017r. Wykonujemy je do dwóch konceptów: Classic i Efficiency Store, do których produkujemy podajniki na papierosy dedykowane poszczególnemu formatowi: górne lub dolne. W sklepach Classic standardem wyposażenia jest górny podajnik z roletą otwieraną elektrycznie, zaś w sklepach Efficiency Store dolny podajnik montowany na blacie boksu kasowego. Ponieważ sklepy różnią się od siebie wielkością, wyglądem i nierzadko są adoptowane, montażyści mają za zadanie dostosować podajnik do sali sprzedaży. Przygotowane przez naszą firmę podajniki tylko w grudniu zostały zamontowane w ponad stu sklepach. Zajmujemy się produkcją, transportem oraz montażem. Prace prowadzimy zarówno w nowych jak i remontowanych sklepach, kilka dni przed ich oficjalnym otwarciem.

Listwy cenowe na koszach - elementem komunikacji z klientem w strefie non-food

Listwy cenowe, zwane potocznie nakładkami są montowane na koszach non-food. Służą do ekspozycji cen i reklam i stanowią bardzo ważny aspekt przy robieniu zakupów. Udział produktów niespożywczych w koszyku klienta z roku na rok systematycznie rośnie, a tym samym potrzeba ekspozycji towarów w koszach non- food takich jak: odzież, książki, czy artykuły niespożywcze. Nasze listwy cenowe są w standardzie wyposażenia wszystkich formatów sklepów od 2017 r. Tylko w 2022r. wyprodukowaliśmy i zamontowaliśmy 13.500 sztuk produktu.

Z siecią sklepów Biedronka pracujemy od 2009 roku.



Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.